ام دی اف رنگی

ام دی اف رنگییکی دیگر از انواع mdf که استفاده از آن به ویژه در سال های اخیر بسیار رواج پیدا کرده است، ام دی اف رنگی است. ام دی اف رنگی به دلیل ظاهر زیبایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است به گونه ای که استفاده از این نوع ام دی اف چندین برابر شده است.

به طور کلی ام دی اف یک ترکیب چوبی است که دارای چگالی متوسط بین 500 تا 800 مترمکعب می باشد. در واقع تمام انواع ام دی اف نظیر ام دی اف رنگی بر اساس ترکیب چوب و رزین ساخته شده اند. این ترکیب تحت فشار قرار گرفته و به آن حرارت داده می شود که باعث می شود مقاومت آن در برابر آتش و همچنین نفوذپذیری افزایش پیدا کند. در واقع همین عوامل است که موجب می شود تا ام دی اف در مقایسه با چوب دارای ویژگی های برتری باشد. همانطور که قبلا نیز بدان اشاره شد، ام دی اف دارای مشخصاتی است که از جمله آنها می توان به مواردی همچون قابلیت ماشین کاری بالا، مشخصات فیزیکی خوب ، امکان سنباده زنی راحت، شکل پذیری سریع و غیره اشاره کرد.

ام دی اف رنگی را می توانید در رنگ های مختلف و متناسب با دکوراسیون محیط انتخاب نمایید. MDF رنگی برای ساخت وسایل مختلفی نظیر کتابخانه ، کابینت ، کمد، تخت و غیره بسیار کاربرد داره و با رنگبندی که دارد فضای محیط را دلنشین تر می کند. این نوع ام دی اف را می توان در محیط های مختلف نظیر آشپزخانه ، محیط های اداری ، حمام و ... استفاده کرد. در واقع ام دی اف رنگی با رنگبندی متنوعی که دارد می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید. برای خرید ام دی اف رنگی و اطلاع از قیمت ام دی اف می توانید با کارشناسان ما در گروه آرتا پرس تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :