انتخاب رنگ ام دی اف

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 9 مرداد 1396 در ساعت 14 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انتخاب رنگ MDF

زمانی که میخواهیم برای آشپزخانه مان کابینت انتخاب کنیم باید به موارد بسیاری توجه کنیم و موترد زیادی را در نظر بگیریم. یکی از نکاتی که در جلوه آشپزخانه تاثیر بسیار زیادی دارد انتخاب رنگ ام دی اف است. شاید به نظر شما انتخاب رنگ MDF خیلی مهم نباشد اما باید بدانید که بخش بسیار زیادی از زیبایی و به چشم آمدن آشپزخانه به انتخاب رنگ ام دی اف بستگی دارد.

در گذشته ام دی اف ها طرح بندی و رنگ بندی زیادی نداشتند بنابراین مشتری قدرت انتخاب زیادی در زمینه انتخاب رنگ ام دی اف نداشت اما امروزه به علت رنگ بندی و طرح بندی های متفاوت تنوع در انتخاب رنگ MDF بسیار زیاد شده است.

امروزه رنگ های ام دی اف بسیار مدرن طراحی شده اند بطوریکه زمانی که در جاهایی مثل آشپزخانه و یا محیط های دیگر استفاده می شوند یک حالت کلاسیک  بودنی به محیط می دهند.

برای انتخاب رنگ ام دی اف برای آشپزخانه و یا هر مکان دیگری در درجه اول به چیدمان وسایلتان دقت کنید . در برخی موارد وسیله ها در کنار هم و بدون فاصله قرار گرفته اند و در سایر موارد وسایل به صورت مجزا و به شکل پراکنده در فضا چیده شده اند . انتخاب رنگ MDF برای این دو مقوله کاملا با هم متفاوت است . مشاوران طراحی دکوراسیون در این زمینه راهنمایی هایی برای شما عزیزان ارائه داده اند که در ادامه برای شما خواهیم گفت.

اگر وسایل و چیدمان آشپزخانه بصورت مجزا باشند باید در انتخاب رنگ ام دی اف به گونه ای عمل کنید که  برای دیوارهای مختلف و با فاصله از رنگ های ملایم برای ام دی اف استفاده کنید . اینگونه فضاها پر تر به نظر رسیده و باعث می شوند که خالی بودن آن محیط بین وسایل به چشم نیاید.

اگر این فضاها بدون رنگ باشند فضا خالی به نظر می رسد و یک از هم گسیختگی بر فضا حاکم خواهد شد. استفاده از ام دی اف رنگ شده میتواند کممک بسیاری در این زمینه به شما بکند چرا که همانطور که گفتیم فضا را پر میکند. البته این انتخاب رنگ ام دی اف باید بسیار هنرمندانه و بسیار زیرکانه انجام شود چرا که اگر در انتخاب رنگ MDF اشتباه کنیم این پخش بودن در فضا بیشتر به نظر میرسد و به جای اینکه محیط بهتری داشته باشیم از شلوغی فضا اذیت می شویم.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :