پارکت لمینت آرتا و بررسی کیفیت آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 1 مرداد 1398 در ساعت 10 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پارکت آرتا از پارکت های ایرانی است که مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید میشود. در این مطلب قصد داریم تا به پارکت لمینت آرتا و بررسی کیفیت آن پرداخته تا بیشتر با این برند از پارکت آشنا شوید. 

در درجه اول باید به استحکام پارکت لمنیت آرتا اشاره کنیم که در یک کلام باید گفت از استحکام و دوام مثال زدنی و فوق العاده ای برخوردار است و میتوان از لحاظ استحکام آنرا هم سطح پارکت های درجه یک و مرغوب دنیا دانست. پارکت لمینت آرتا به حدی در برابر وزن و فشار مقاوم است که از این برند پارکت در برخی از هتل ها و ساختمان های پر رفت و آمد نیز استفاده میشود. پارکت لمینت آرتا نه تنها در برابر وزن و فشار بلکه در برابر خط و خش که ممکن است بر اثر کشیده شدن وسایل سنگین نیز ایجاد شود مقاوم است. سطح این کفپوش از پوششی بسیار محکم و نفوذ ناپذیر برخوردار است که از همین رو از ایجاد خط و خش بر روی پارکت تا حد زیادی جلوگیری میکند. 

رطوبت و آب از جمله عواملی هستند که در آسیب دیدن پارکت نقش بسیار مهمی دارند. پارکت لمنیت آرتا واکنش چندانی در برابر برخورد آب از خود نشان نمیدهد و رطوبت و برخورد مستقیم آب تاثیر چندان زیادی بر روی بافت آن نخواهد گذاشت. در برخی مناطق و بخصوص مناطق شمالی کشور که میزان رطوبت هوا تا حد زیادی بالاست استفاده از این پارکت پیشنهاد میشود. 

پارکت لمینت آرتا عایق حرارتی و صوتی بسیار خوبی نیز میباشد. سرما و گرما در فصل زمستان و همچنین تابستان به سختی در این پارکت نفوذ میکند و به همین دلیل در فصل تابستان سطح پارکت خنک و در فضل زمستان نیز گرم خواهد بود که مزیت بزرگی برای آن محسوب میشود. پارکت لمینت آرتا در کنار تمامی ویژگی های ذکر شده از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار میباشد و میتوان با کنار گذاشتن بودجه مناسبی بهترین و زیباترین نوع پارکت را خریداری نمود.  

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :