کابینت ام دی اف

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 15 مرداد 1396 در ساعت 9 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 کابینت ام دی اف در طرح ها و نقش های متعدد و زیبایی در بازار وجود دارند که همین امر دلیل اصلی پر طرفداری این محصول خاص نسبت به انواع مخلف آن می باشد.ام دی ام را میتوان مخفف واژه ی فیبر با چگالی متوسط دانست. این محصول یکی از فراورده های چوب می باشد و به صورت تخته فیبر به روش خشک تولید میشود چگالی آن متوسط و بین 650 تا 800 کیلو گرم بر متر مکعب می باشد. ام دی اف پس از طرح داده شدن نیازمند روکش هستند که در صورتی که از روکش های تزئینی در بر روی ام دی اف استفاده شود میتوان ظاهر زیباتری برای آن ایجاد نمود. یکی از انواع مختلف روکش ام دی اف روکش ملامینه می باشد این روکش را با استفاده از چسب مخصوص و با کمک فشار و حرارت به صورت پرس شده بر روی تخته می چسبانند.

در ابتدا ام دی اف تنها برای جایگزینی محصولات فشرده چوبی به کار برده میشد اما به تدریج جایگاه ویژه ای پیدا کرد و کاربردهای خاص و منحصر به فردی پیدا نمود.ام دی اف کاربرد های مختلفی دارد، اما شاید بتوان مهم ترین و پر طرفدار ترین نوع کاربرد ام دی اف را کاربرد آن در در ساخت کابینت ام دی اف دانست. این نوع کابینت ها از نظر شکل ظاهری بسیار زیبا تر از کابینت های معمولی می باشند همچنین طول عمر مفید آنها به دلیل ضد آب بودن و ساختار ظاهری بیشتر از نوع معمولی و قدیمی خود می باشد.

عمر مفید کابینت ام دی اف به دلیل وجود روکش مناسب بسیار بیشتر از کابینت های معمولی است و استفاده از آنها دلهره ی پوسیدگی و یا ایجاد حالتهای کپک مانند در گوشه های کابینت را در خریدار ایجاد نمیکند. به دلیل وجود طرح و رنگ های زیاد دست خریدار کابینت ام دی اف برای انتخاب کابینت مناسب با دکوراسیون منزلش باز است و میتواند در رنگ های مختلف کابینت های مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری نماید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :