کاربرد پارکت و شرایط استفاده از آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 1 مرداد 1398 در ساعت 10 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سالیان زیادی است که پارکت به عنوان یک کفپوش در ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد. اما به دلیل اینکه این نوع پارکت هنوز در میان برخی از مردم چندان شناخته شده نیست همواره  سوالاتی در مورد کاربرد پارکت و شرایط استفاده از آن مطرح بوده که در ادامه مطالبی را در این باره بیان خواهیم نمود. 

در مورد کاربرد پارکت باید بگوییم که نسبت به نوع پارکت کاربرد آن نیز متفاوت خواهد بود. برخی از پارکت ها وجود دارند که تنها برای منازل مسکونی مناسب هستند که نمونه های زیادی از این دسته پارکت ها را میتوانید در فروشگاه های عرضه پارکت مشاهده و خریداری کنید. این نوع پارکت ها را نمیتوان در ساختمان های پر رفت و آمد مورد استفاده قرار داد زیرا احتمال آسیب دیدگی و بخصوص خش برداشتن سطح پارکت به دلیل رفت و آمدهای زیاد و همچنین کشیده شدن وسایل سنگین بر روی پارکت وجود دارد. در این گونه اماکن که رفت و آمد زیادی در آنها در جریان است باید از پارکت هایی استفاده نمود که مقاومت بالایی دارند و به راحتی آسیب نمی بینند. 

اما نسبت به شرایط نیز از پارکت های متفاوتی استفاده میشود. شرایط آب و هوایی تعیین کننده نوع پارکتی است که بعنوان کفپوش مورد استفاده قرار میگیرد. آب و رطوبت از عواملی هستند که میتوانند پارکت را به مرور از بین ببرند اما پارکت هایی وجود دارند که مناسب شرایط آب و هوایی شرجی و مرطوب هستند و با برخورد آب و رطوبت از بین نمیروند و یا درصد خوردگی آنها در مواجهه با آب و رطوبت بسیار پایین است. پارکت لمینت معمولا نسبت به پارکت های معمولی چه از لحاظ میزان تحمل وزن و همچنین از لحاظ میزان مقاومت در برابر برخورد آب و رطوبت در سطح بسیار بالاتری قرار دارند و میتوان از آنها به عنوان یک پوشش مناسب برای شرایط مکانی و آب و هوایی سخت استفاده نمود.  برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کاربرد پارکت و شرایط استفاده از آن میتوانید با شرکت آرتا پرس تماس حاصل کرده و اطلاعات کاملی را از کارشناسان این مجموعه دریافت نمایید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :