مراحل نصب پارکت لمینت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 14 شهریور 1396 در ساعت 9 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که مایل باشید کف خانه یا محل کار شما به جای کاشی و سرامیک از پارکت لمینت استفاده شود. اما شاید سوالی که برای شما پیش بیاید این باشد که مراحل نصب پارکت لمینت به چه صورتی می باشد؟ پاسخ شما در این مقاله به صورت مختصر داده خواهد شد.

در مرحله اول پس از اینکه شما تصمیم گرفتید که به جای کاشی و سرامیک از پارکت لمینت برای منزل و یا محل کار خود استفاده نمایید باید با تیم نصب پارکت آؤتا پرس تماس بگیرید این تیم پس از تماس شما متخصصان نصب پارکت لمینت خود را به محل شما اعزام و پس از بررسی فضایی که برای پارکت کردن در نظر گرفتید به شما هزینه پارکت منزل و یا محل کارتان اعلام میکنند با قبول هزینه توسط شما کار پارکت کردن منزل شما شروع خواهد شد.

شما در اولین قدم باید فضایی که برای پارکت کردن در نظر دارید را از اثاثیه خالی کنید. فرش و موکتی هم اگر در کف منزل هست جمع آوری شود. سپس تیم نصب پارکت الوار های مورد نیاز را به محل شما می آورند این الوار ها در ابعاد مختلفی وجود دارند که توسط نصاب ماهر برش داده و برای شما نصب خواهد شد. کف منزل یا محل کار شما باید آری از هر گونه آشغال و جسم خارجی هر چند کوچک باشد برای همین فرد نصاب اقدام به پاک سازی کف محل نصب پارکت قبل از شروع عملیات نصب می نماید.

پس از آن حفره های احتمالی کف منزل شما توسط مواد مخصوص پر شده تا در روند نصب پارکت لمینت خللی ایجاد نکنند. الوار های مناسب از الوار های دارای شکستی و یا انحنا جدا شده و نصاب اقدام به اندازه گیری کف محل نصب می نماید. زیره ی مخصوصی در کف اتاق به صورت عمودی و در کنار هم به ازای هر ردیف پارکتی که که قرار است نصب شود در کف اتاق پهن میشود. این زیره در واقع اولین قدم برای نصب پارکت لمینت می باشد. پس از نصب زیره ، پارک ها برش خورده و بر روی آن قرار داده میشوند.

پس از نصب اولین ردیف لبه های آن توسط چکش و ابزاری خاص آماده ی نصب ردیف دوم میشود. ردیف های پارکت یکی پس از دیگری به صورت ریلی در هم نصب می شوند. اگر فضایی بین دو پارکت قرار گیرد با برچسب مخصوص و همرنگ پارکت پوشیده میشود. در مرحله آخر فضای پین پارکت های نصب شده و دیوار ها که به وسیله ابزار هایی خاص پوشیده شده بود با لایه ی ضخیم تری از پارکت مناسب نصب بر دیوار پوشیده میشود.

در آخر برای جلوگیری از آسیب پذیر شدن پارکت لمینت نصب شده در برابر آب و مایعات آنرا صیقلی کرده تا مقاومت پارکت لمینت در برابر مایعات افزایش یابد. کار تمام است و شما میتوانید از منزل و یا محل کارتان با کفپوش جدید آن لذت ببرید. تنها نکته ای که برای حفاظت از پارکت لمینت لازم است این است که بهتر می باشد برای قرار دادن مبل و صندلی بر روی کفپول بر روی پایه های این لوازم پایه های جانبی نرمی قرار دهید تا فشار کمتری به پارکت وارد کنند. 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :