کمد دیواری و انواع مختلف آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 20 آبان 1396 در ساعت 10 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کمد دیواری یکی از وسایلی  است که از آن برای مرتب کردن منزل و اتاق ها می توان استفاده نمود. این وسیله ی پر کاربرد بر روی دیوار نصب شده و میتوان از آن استفاده نمود. البته باید در نظر داشت که برای داشتن یک کمد دیواری باید حتما فضای آن در یکی از دیوار های اتاق خواب در نظر گرفته شده باشد.

کمد دیواری را در طرح ها و نقش های مختلفی ساخته و برای فروش آماده می کنند و همین امر دست خریدار را برای انتخاب طرح دلخواه باز می گذارد و شما در صورتی که مایل به داشتن یک کمد دیواری زیبا و شکیل هستید می توانید بنا بر سلیقه خود طرح کمد دیواری مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

استفاده از کمد دیواری از سالها پیش در ایران رواج پیدا کرد و کم کم بر تعداد خانه هایی که از کمد دیواری بهره می برند افزوده شد و همین امر سبب شد تا طراحان به فکر افزایش طرح ها و رنگ ها در تولید کمد دیواری شوند تا بتوانند با اعمال این تنوع  فروش بیشتری در این زمینه داشته باشند و سلیقه های بیشتری را پوشش دهند.

امروزه کمد دیواری را از جنس های مختلفی می سازند که یکی از آنها ام دی اف می باشد که به آن کمد دیواری ام دی اف یا کدم دیواری MDF نیز گفته میشود  با توجه به اینکه کمد دیواری های ام دی اف فضای زیادی از دیوار را به اشغال خود در می آورند بهتر است در انتخاب طرح و رنگ کمد دیواری ام دی اف دقت بیشتری نمایید.

در صورتی که طرح و رنگ به درستی انتخاب شود میتوان علاوه بر جنبه ذخیره سازی از جنبه دکوراتیو کمد دیواری  نیز استفاده نمایید.  کمد دیواری در انواع کشویی ، لولایی ، ریلی و... طراحی و ساخته میشود، توصیه می شود برای اینکه دکوراسیونی زیبا تر داشته باشید مدل ، طرح و رنگ کمد دیواری خود را متناسب با فرمت دکوراسیونی که برای منزلتان در نظر گرفته اید انتخاب کنید تا بازدهی بیشتری از کمد دیواری خریداری شده دریافت نمایید.

در صورتی که مایل به استفاده از کمد دیواری ام دی اف هستید باید به یاد داشته باشید که این مدل کمد دیواری از رنگ های تیره و روشن ساخته می شوند و به صورت معمول مات هستند به همین منظور برای آنکه بتوانید بهترین خرید را داشته باشید قبل از هر کاری با یک متخصص دکوراسیون و یا نصاب کمد دیواری مشورتی داشته باشید تا بتوانید کمد دیواری متناسب با ابعاد اتاق خوابتان داشته باشید.

کمد دیواری های گلاس

نوعی دیگر از کمد های دیواری به نام گلس می باشند که میتوان آنها را بخش از خانواده ی کمد های ام دی اف در نظر گرفت با این تفاوت که کمد دیواری های گلس از نوع کمد دیواری روشن هستند که بیشتر از آنها برای اتاق های کوچک و فانتزی استفاده میکنند. استفاده از این ترفند سبب میشود تا اتاق شما بیشتر از ابعاد واقعی دیده شود و همین امر سبب رضایت خاطر شما میشود. در صورتی که اتاق شما به اندازه کافی بزرگ هست و نیازی به بزرگ تر نشان دادن آن ندارید به شما استفاده از کابینت های ام دی اف تیره و روشن را توصیه می کنیم.

نکته بعدی که برای انتخاب کمد دیواری مد نظرتان باید آنرا مورد نظر داشته باشید این است که قصد دارید چه مقدار وسایل را در کمد دیواری  قرار دهید و میزان فضای کمد دیواری را بر مبنای میزان وسایل در نظر بگیرید. شما میتوانید درون کمد دیواری را به وسیله ی قفسه های مخصوص قفسه بندی نموده و برای نگهداری وسایل خود از آنها استفاده نمایید.

در این مطلب بخشی از انواع مدل های کمد دیواری را به شما معرفی نمودیم در صورتی که مایل به استفاده از کمد دیواری در منزل خود هستید پیشنهاد می کنیم قبل از هر تصمیمی با شماره های ذکر شده در سایت آرتاپرس تماسگرفته و با مشاورین با سابقه ما در این زمینه گفت و گو نمایید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :