اصلی ترین کاربرد پارکت لمینت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 7 اسفند 1396 در ساعت 13 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پارکت لمینت یکی از متریال های مطرح است که امروزه یکی از اصلی ترین متریال ها برای کار کردن در کف در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته است.

میتوانیم بگوییم که امروزه از مطرح ترین پوشش ها برای کف منزل مسکونی شما پارکت لمینت است. جنس خام پارکت لمینت تشکیل شده از چوب است. چوب درختان طبیعی پایه و بیس ساخته شدن پارکت لمینت است. طرح و اندازه های پارکت لمینت در حداقل اندازه ها برای کار شدن بر روی کف زمین برش خورده و ایجاد می شود. علت این برش های کوچک نیز سادگی در نصب است.این اندازه ها را به شکل کوچک و با استفاده از چفت هایی که در کناره های پارکت لمینت برای آن در نظر گرفته اند بر روی زمین نصب میکنند . پس از نصب بر روی پارکت لمینت لاک و ساب میزنند تا جلا پیدا کند و از نظر ظاهری بسیار زیبایی و درخشندگی بالایی پیدا کند.

تنها عیب پارکت این موضوع است که اگر وسیله ی سنگینی بر روی آن قرار بگیرد جایش بر روی پارکت میماند و بر اثر افتادن اجسام سنگین وزن بر روی آن ممکن است خش بردارد. از طرفی باید بسیار مراقب باشیم که آب رو روی کف زمین بر روی پارکت نریزد چرا که با نفوذ آب به آن متورم شده و یکدستی خود را با سایر سطوح از دست خواهد داد.

البته این نکته را نیز در مزایای پارکت لمینت در نظر بگیرید که پارکت لمینت قابلیت جمع آوری و نصب دوباره در محل جدید را دارد و از نظر عایق بودن عایق بسیار خوبی برای صدا و حرارت است و علت این امر نیز این است که قبل از نصب پارکت زیر آن یک لایه فوم پهن میکنند و پارکت لمینت را بر روی آن فوم نصب میکنند و این فوم عایق بسیار خوبی است و از انتقال حرارت و صدا به طبقات زیرین جلوگیری میکند.

پارکت لمینت از نظر اقتصادی برای کسانی که از نظر مالی مشکلی برای هزینه آن ندارند مناسب تر است . علت این امراین است که به علت طبیعی بودن چوب استفاده شده در پارکت لمینت هزینه تهیه متریال و هزینه نصب آن بالاست و برای کسانی که میخواهند از نظر اقتصادی برای آنها بصرفه باشد مناسب نیست.

در رنگ بندی پارکت لمینت برای منزلتان باید بسیار دقت کنید چرا که انتخاب رنگ مناسب برای کف زمین بسیار میتواند به ظاهر دکوراسیون منزل کمک کند و در کل تاثیر بسزایی در نمای منزل و طراحی کلی شما دارد. 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :