بهترین برند پارکت لمینت

6 / 10
از 2 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 7 اسفند 1396 در ساعت 13 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یک خانه پس از آنکه ظاهر اصلی آن ساخته شد باید نمای بیرونی و داخلی آن مورد توجه قرار گیرد تا به یک خانه ایده آل مناسب زندگی تبدیل شود. یکی از کارهایی که میتوان برای زیبا تر شدن نمای داخلی ساختمان میتوان از آن استفاده کرد پارکت لمینت می باشد. در این مقاله قصد داریم بهترین برند پارکت لمینت را به شما دوستان عزیز معرفی نماییم.

سوالی که در ابتدا پیش می آید این است که پارکت لمینت چیست ؟

پارکت را به نوعی میتوان پوشش مناسبی برای کف منزل مسکونی و یا دفتر کار دانست. بیشتر پارکت های تولیدی از جنس درختان طبیعی می باشند. این پارکت ها در ابعاد کوچک بر روی کف منزل چسبانده میشوند و منتظر میمانند تا چسب آنها خشک شود سپس با استفاده از ساب و لاک نسبت به صیغلی کردن آنها اقدام میکنند.

پس از نصب پارکت باید خیلی مراقب آن باشید زیرا پارکت ها در برابر خط و خش مقاومت آنچنانی ندارند، همچنین در صورتی که مایل به استفاده از مبل بر روی پارکت لمینت خود هستید باید بدانید که پایه مبل باعث له شدگی در پارکت لمینت می شود و باید بر زیر پایه های مبل خود از پخش کننده نیرو ی مبل استفاده کنید تا نیروی وارد به پایه مبل مستقیم به پارکت منتقل نشود.

پارکت همچنین مقاومت کمی در برابر نفوذ آب دارند به همین دلیل باید مراقب تماس آنها با آب باشید زیرا در صورتی که آب بر روی آنها ریخته شود به سرعت آب ریخته شده جذب پارکت شده و پارکت دچار بادشدگی می شود.

سوال بعد این است که بهترین برند پارکت لمینت چیست؟

برخی از برند های تولید کننده پارکت لمینت را میتوان وینیفلکس، تارکت، پارکت لمینت ایشیک و پارکت لمینت آرتا نام برد.بهترین برند پارکت لمینت که هم در اروپا و هم در آسیا برند محبوب و پر طرفداری است ، پارکت لمینت ایشیک می باشد.

از ویژگی هایی که برند ایشیک را به بهترین برند پارکت لمینت تبدیل کرده است میتوان به نصب آسان، مقاومت بیشتر در برابر سایش و فرو رفتگی نسبت به پارکت های تولیدی سایر برند ها اشاره کرد که همین امر موجب محبوبیت بیشتر این برند در میان استفاده کنندگان پارکت لمینت شده است.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :