بهترین نوع پارکت لمینت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 7 اسفند 1396 در ساعت 13 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
پارکت لمینت و کفپوش یکی از اجزای اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه به حساب می آیند و دلیل آن نیز زیبا تر کردن محیط خانه یا محل کار و هم چنین تغییر ظاهر چشمگیر محیط می باشد. از این رو بهترین نوع پارکت لمینت می تواند موجب زیبایی هرچه بیشتر فضای مورد نظر شما گردد.
پارکت و کفپوش ها دارای طرح ها، رنگ ها و مدلهای مختلفی می باشند به همین جهت بهتر است جهت جلوگیری از نارضایتی های بعدی خود شما برای محل زندگی یا کارتان کف پوش مناسب را انتخاب نمایید.
پیشنهاد ما این است که در صورتی در منزل از کاغذ دیواری با طرح خاص و یا رنگبندی قوی استفاده میکنید در انتخاب کف پوش و پارکت لمینت منزل خود از رنگ ها و طرح های ساده استفاده کنید تا جذابیت خانه خود را حفظ نمایید.
در صورتی که مایل باشید کفپوش چوبی خریداری کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت پارکت با توجه به جنس چوب متغیر خواهد بود. در صورتی که مایلید هزینه ی کمی برای کفپوش منزل خود خرج کنید میتوانید از چوب کاج و صنوبر استفاده کنید. این درختان هزینه شما را کاهش میدهند ولی در مقابل عمر مفید کمتری دارند پس نباید از آنها در مناطقی که رفت و آمد زیاد است استفاده کرد.
درصورتی که مایل هستید تا برای محل مورد نظر خود از پارکت لمینت مقاوم و سخت استفاده کنید پیشنهاد میشود از کفپوشی با چوب های بلوط و افرا استفاده نمایید.
 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :