خرید پارکت لمینت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 7 اسفند 1396 در ساعت 13 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نکاتی در در هنگام خرید پارکت لمینت باید توجه کنیم چه نکاتی هستند؟

در بسیاری از موارد زمانی که در موضوعی تخصص کافی برای خرید و انتخاب متریال خوب را نداریم متاسفانه افراد فروشنده ی سودجو براحتی میتوانند با دادن اطلاعاتی ناکافی و ناصحیح ما را به سمت خریدی گران قیمت با کیفیتی پایین هدایت کنند . و این اتفاق دقیقا در زمانی می افتد که ما قبل از خرید اطلاعات دقیق و کاملی از آن محصول و متریال های موجود آن محصول در بازار نداریم . در این سری مقاله قصد داریم تا راهنمایی هایی را برای شما عزیزان در جهت انتخاب درست در خرید پارکت لمینت بگذاریم. امیدواریم که مورد استفاده و پسند شما واقع شود. اولین نکته این است که در هنگام خرید پارکت لمینت به استانداردها توجه کنید . استانداردهای AC از جمله استانداردهایی هستند که حتما باید به آنها توجه شود.

در خرید پارکت لمینت وقتی وارد بازار پارکت لمینت می شوید متوجه خواهید شد که برندهای بسیاری در این زمینه در بازار موجود هستند و در نگاه اول شاید کمی گیج کننده به نظر برسند. اما سعی کنید که از برندهای شناخته نشده و برندهایی که تا به حال اسم آنها را نشنیده اید خرید نکنید . و بعد از اینکه برندی را برای خرید انتخاب کردید از برند و کارخانه سازنده و جنس آن حسابی مطلع شوید . برای اطلاع داشتن از آن میتوانید در اینترنت صحت آن را جستجو کنید و نظرات استفاده کنندگان و کسانی که برای سایت های آنها کامنت گذاشته اند را حتما بخوانید.

زمانی که از بین چند پارکت میخواهید یکی را انتخاب کنید اصلا از روی ظواهرآن انتخاب نکنید ، بلکه تمامی جنبه ها را مد نظر داشته باشید . در زمان هایی که پارکت را برای جاهایی انتخاب میکنید که رفت و آمد زیادی در آنها وجود دارد بهتر است که از استاندارد ای سی چهار و یا پنج استفاده کنید. اگر برای واحدهای مسکونی و یا برای منزل خودتان میخواهید خرید پارکت لمینت انجام دهید بهتر است که از استاندارد ای سی درجه سه استفاده نمایید. در زمان خرید پارکت لمینت به کشور سازنده آن بسیار دقت کنید .

زمانی که به مغازه ای جهت خرید پارکت لمینت مراجعه میکنید اصلا و به هیچ عنوان فقط به فروشنده و صحبت هایی که از مزایایی انواع مختلف پارکت لمینت میگوید اکتفا نکنید.

یک نکته ی فنی در زمینه خرید پارکت لمینت وجود دارد که و آن هم این است که پارکت لمینت دارای قفل هایی است که در هنگام نصب این قفل ها در هم کیپ شده و باعث یکپارچه در کنار هم قرار گرفتن پارکت لمینت می شود. اگر میخواهید نصب راحت تر و با دوام تری داشته باشید در زمان خرید پارکت لمینت ، پارکت با قفل های بزرگتر انتخاب کنید .

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :