قیمت پارکت لمینت

6 / 10
از 2 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 7 اسفند 1396 در ساعت 13 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همانطور که در بخش های قبل دیدید و هکاران ما مقاله هایی را برای شما در سایت درج کردند تفاوت های انواع کفپوش و انواع پارکت را با پارکت لمینت متوجه شدید . این تفاوت ها بشدت بر روی قیمت این متریال ها تاثیر دارد. به عنوان مثال مزایای پارکت لمینت باعث شده است که قیمت پارکت لمینت بالاتر باشد و مردم براحتی هزینه های بیشتری را برای داشتن این نوع متریال کفپوش برای خانه هاشان بپردازند.

زمانی که برای این متریال ها قیمت میدهند ، مثلا زمانی که شما از یک طراح دکوراسیون میخواهید که منزل شما را کف سالن را پارکت لمینت کند از شما متراژ را می پرسد و اینکه از چه متریالی میخواهید برای این کار استفاده کنید . بنابراین قیمت های پارکت لمینت بسیار متنوع و نسبت به سایر متریال ها گرانتر است. به عنوان مثال اگر بخواهید متراژ کمی را پارکت لمینت کنید هزینه ایاب ذهاب را با شما حساب میکنند و اگر متراژ های بزرگتری را برای پارکت داشته باشید به این علت که سود حاصله از این پروژه برای شخصی که میخواد این کار را برای شما انجام دهد به مراتب بیشتر است ممکن است هزینه ایاب و ذهاب برای شما رایگان باشد.

در دنیای طراحی دکوراسیون امروز  ، برای طراحی کف ، پارکت لمینت ها نقش بسیار مهمی را ایفا میکنند . امروزه به هر منزل مدرن و شیکی نگاه بیندازید آثار پارکت لمینت را در کف آن مشاهده خواهید نمود . در این مقاله تعاریفی از این قبیل و قیمت های تمام شده برای صاحبخانه را در متراژ های مختلف برای شما عزیزان شرح خواهیم داد . در همین مقوله باید بگوییم که علاوه بر این متریال که همه آن را برای انجام کارهای دکوراسیون خود انتخاب کرده اند ، یک نکته دیگر هم وجود دارد که بسیار مهم است و آن انتخاب یک نصاب پارکت لمینت خوب و قوی است. چرا که نصاب خوب در این زمینه میتواند یک کار بسیار شیک و تمیز به شما ارائه بدهد و بالعکس یک نصاب تازه کار میتواند کار را طوری انجام دهد که زیبایی های متریال شما حتی دیده نشود. چرا که در این مقوله تمیز کار کردن نصاب بخشی از قضیه است و باید در انتخاب این شخص بسیار ماهرانه عمل کنید.

در این زمینه اصلا به هزینه  و قیمت پارکت لمینت فکر نکنید چرا که تحویل گرفتن کار تمیز ارزش این را دارد که بخواهید هزینه بیشتری بپردازید. قیمت پارکت لمینت اگر بالا در بیاید بهتر از این است که شما به علت هزینه ارزان و تمیز کار نکردن نصاب پارکت بخواهید آن کار را دوباره از نو انجام دهید و مطمئن باشید که در صورت دوباره کاری هزینه تمام شده برای شما چند برابر خواهد بود.

شما در زمانی که پروسه ی پیدا کردن یک نصاب ماهر  را طی می کنید ممکن است به قیمت های متفاوت و متعددی در این زمینه بربخورید . اصلا تعجب نکنید چون قیمت پارکت لمینت و نصب آن دقیقا بستگی به میزان حرفه ای بودن کار دارد و هرچه نصاب کار را حرفه ای تر انجام بدهد میزان هزینه ای که دریافت میکند نیز بسیار بالاتر خواهد بود. در واقع هرچه کیفیت کار خروجی بالاتر باشد هزینه بیشتر و هرچه نصاب آماتور تر باشد هزینه کمتر خواهد بود.

طبق توصیه ای که در ابتدای متن خدمت شما عزیزان گفتیم هرگز بخاطر قیمت پایین کار خود را به دست یک نصاب آماتور ندهید چرا که وقتی غیر اصولی و بی کیفیتانجام شود شما خودتان حتی با راه رفتن بعد از نصب بر روی کف زمین متوجه لقی آن و بی کیفیتی کار خواهید شد.

پس بیشتر هزینه کنید اما با خیال راحت بر روی زمین قدم بردارید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :