نصب پارکت لمینت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 7 اسفند 1396 در ساعت 13 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نحوه نصب پارکت لمینت

اگر شما نیز قصد دارید که کف منزل یا محل کار خود را پارکت لمینت کنید باید توجه داشته باشید که نصب پارکت در میزان طول عمر آن تاثیر بسیار زیادی دارد. این کار در صورتی که توسط افراد مبتدی صورت گیرد میتواند به از بین رفتن تمام یا بخشی از پارکت لمینت بیانجامد که باعث هزینه های سنگین بعدی برای برداشتن پارکت لمینت قبلی و نصب پارکت لمینت جدید خواهد شد.

در این بخش به بررسی نکات مهمی در مورد نصب پارکت لمینت خواهیم پرداخت:

بهتر است برای بهتر انجام شدن کار 24 ساعت قبل از نصب پارکت لمینت آنها در محیطی که قرار است در آن محل نصب شوند قرار دهیم تا خود را با شرایط محیط وفق دهند. توجه داشته باشید که نباید پارکت لمینت را به صورت افقی قرار دهید زیرا باعث ناخن گیر شدن آنها میشود.

ذکر این نکته الزامی است که به مسیر طرح ها توجه بسیاری داشته باشید زیرا زیبایی نهایی کار منوط به انجام درست مسیر گذاری است. بهتر است سختی نصب را فدای زیبایی آن نکنیم و این حق را به مشتری بدهیم که مسیر طرح را خود او مشخص نماید.

  • به هنگام شروع عملیات نصب پارکت لمینت حتما قفل های نر و ماده آنرا چک کنید تا خرابی و یا براده مازاد که مانع چفت شدن آنها میشود نداشته باشند.
  • در ابتدای مسیر نصب پارکت لمیت اولین تایل پارکت را به صورت کامل قرار دهید. به صورت که کلیک نر به بیرون و کلیک مادگی آن رو به دیوار باشد.

قبل از اینکه شروع به نصب پارکت لمینت نمایید ابتدا ابزار فاصله انداز را که تنظیم کننده فاصله ی انقباض و انبساط است در بین دیوار و پارکت قرار میدهیم در صورتی که این فاصله به درستی تعیین نشود با مشکل ورم کردن و یا درز افتادن بین پارک برخورد خواهیم کرد، به همین دلیل است که توصیه شده است برای نصب پارکت لمینت از نصاب ماهر استفاده نمایید.

پارکت بعدی را از زاویه 45 درجه تنظیم نموده و پس از محکم کاری با دست با ابزار مخصوص اقدام به جایگذاری آنها می نماییم تا آخرین تایل نیز نصب شود.

  • در سری دوم تایلهای نصب را از میانه ببرید و ابزار نصب را در ماورای آن قرار دهید. این کار برای حفظ فاصله انبساط و انقباض پارکت است.و مانند سری اول تایل ها ادامه دهید.
  • در نصب آخرین تایل باید دقت داشته باشید که چرخش نرم و ملایمی به لمینت داده شود.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :