نکات مهم در خرید پارکت لمینت HDF

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 7 اسفند 1396 در ساعت 12 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نکاتی که در انتخاب پارکت لمینت HDF مهم هستند:

در این بخش از وب سایت آرتا پرس قصد داریم اطلاعاتی را در مورد خرید پارکت لمینت اچ دی اف برای شما کاربران عزیز ارائه دهیم.

1-اولین قدم و نکته هنگامی که میخواهید یک نوع پارکت لمینت انتخاب کنید این نکته است که آن را از یک برند مطرح و معتبر انتخاب کنید و این موضوع برای اینکه از کیفیت آن مطمئن باشید بسیار مهم است.اگر در انتخاب برند مطرح تجربه ای ندارید باید بگوییم که شرکت هایی که زیر مجموعه اتحادیه های فلورینگ اروپا EPLF  هستند میتوانند برای شما بهترین گزینه باشند.

یکی از اعضا و یا زیر مجموعه های EPLF کمپانی ما می باشد که برای انتخاب گزینه بسیار مناسبی است.

2-از دیگر  نکاتی که در زمان تهیه و خریداری پارکت لمینت باید به آن توجه کنیم میزان ترددی است که قرا ر است بر روی آن اتفاق بیفتد . لمینت ها بر اساس میزان تردد به گروهها ی مختلفی تقسیم بندی میشوند که در زیر آنها را برای شما خواهیم گفت. به  عنوان مثال در محصول WEAR CLASS  کلاس شماره 23 را بیشتر برای محیط های مسکونی پیشنهاد میدهند و از کلاس های 31 و32و33 برای محیط های تجاری استفاده میکنند.هرچه این شماره کلاس بالاتر میرود برای محیط های پر تردد تر مناسب تر است . برای مثال برای فروشگاههای زنجیره ای که دارای رفت و آمد زیادی است از کلاس شماره 33 دراین رده بندی استفاده میکنند.

3-بر روی محصولات پارکت لمینت نشانی وجود دارد کهCELQ نام دارد . در هنگام خرید باید به این نشان بر روی لمینت توجه کنید. این نشان در واقع نشان دهنده این موضوع است که استانداردهای روز اروپا درتهیه این نوع محصول که همان لمینت است به کار گرفته شده است. تمامی محصولات لمینت شرکت آرتا پرس این نشان را دارا هستند.

4-یکی دیگر از جذابیت های دنیای لمینت ها دنیای متنوع رنگی است که در اختیار انتخاب کننده قرار داده می شود . شرکت آرتا پرس با در نظر گرفتن سلیقه ی مخاطبینش توانسته است دنیای متنوع و گسترده ای از رنگ های طبیعی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهد که از لحاظ شباهت با چوب بسیار توانمند عمل کرده است و این لمینت ها را با این طرح و رنگ بندی بسیار شبیه به چوب های طبیعی ساخته است و از این لحاظ جلوه ی بسیار زیبایی به لحاظ طبیعی بودنش به منزل می بخشد.

5-برای انتخاب پارکت لمینت باید به نوع و کیفیت کلیک شدنشان بهم یعنی اتصال آنها توجه کرد ،کیفیت در اتصال و کنار هم قرار گرفتن لمینت ها میتواند بسیار در انتخاب نهایی آنها تاثیر گذار باشد چرا که اگر لمینت ها خوب در  کنار هم قرار نگیرند ممکن است که مایعات و موارد دیگر به راحتی در داخل آنها نفوذ پیدا کرده و در طولانی مدت باعث خرابی و رطوبت و ورم کردن آنها شود.بنابراین در زمان انتخاب باید لمینتی را انتخاب نمایید که کلیک های بسیار تمیزی را از خود به جا گذاشته باشند  و قابل تشخیص نباشد . 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :