پارکت دیواری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 11 تير 1397 در ساعت 12 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

HTML Source EditorWord Wrap

پارکت از  پوشش هایی میباشد که میتوان آنرا هم بمنظور زیبایی به کار برد و هم از مزیت های بسیار زیاد آن بهره مند شد. پارکت انواع مختلفی دارند و تنوع آنها به نوع چوب و همچنین طرح و رنگ مربوط میشود. برخی از پارکت ها از چوب های درجه یک و محکم ساخته شده اند که دوام بالای آنها را تضمین میکند. نوعی از پارکت لمینت نیز وجود دارد که میتوان از آن بر روی دیوار استفاده نمود و به پارکت دیواری شهرت دارد. پارکت دیواری از جنس پارکت چوبی ساخته شده ولی تنها تفاوت آن نصب آن بر روی دیوار میباشد. پارکت دیواری از طرح و رنگ هایی بهره میبرد که مناسب برای دیوار میباشد و کاملا از هر لحاظ همخوانی دارد.

اما نکاتی را باید قبل از خرید پارکت دیواری مد نظر داشته باشید:

پارکت دیواری باید از لحظ متریالی که در آن به کار رفته است مانند انواع پارکت برای کفپوش محکم و مقاوم باشد. پارکت دیواری به دلیل اینکه بر روی دیوار نصب میشود ممکن است در معرض برخورد اجسام مختلف قرار بگیرد که از همین رو باید بسیار محکم باشد و به راحتی نشکند.

پارکت دیواری بر خلاف پارکت های دیگر باید به گونه ای نصب شود که بسیار شیک و بدون ایراد باشد. ممکن است در نصب انواع پارکت لمینت دیگر اشتباهاتی کوچک رخ دهد و نما را تا حدی زشت کند که قابل چشم پوشی میباشد ولی اگر پارکت دیواری از کوچکترین نقصی برخوردار باشد چهره نازیبایی را ایجاد خواهد کرد. پس در هنگام نصب باید دقت کافی در نصب آن صورت گیرد.

طرح و رنگ هایی که برای پارکت دیواری انتخاب میکنید باید مقداری با پارکت متفاوت باشد. پارکت های دیواری به دلیل اینکه در کف قرار میگیرند زیاد به چشم نمی آیند ولی پارکت دیواری همواره در معرض دید است و باید طرح و رنگ کاملا متناسب انتخاب شود.

پارکت دیواری لزوما نباید ضد آب باشد. احتمال برخورد آب با پارکت دیواری بسیار کم است و از اینرو ضد آب بودن آن در اولویت های بعدی قرار میگیرد.

پارکت دیواری باید مانند انواع دیگر پارکت لمینت تناسب کافی با وسایل دکوراسیون داخلی شما داشته باشد. اهمیت تناسب بین پارکت دیواری و دکوراسیون بیشتر از تناسب دکوراسیون با پارکت های زمینی میباشد زیرا حجم بیشتری از فضای داخلی ساختمان را نسبت به کفپوش ها اشغال میکنند.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :