پارکت لمینت آلمانی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 7 اسفند 1396 در ساعت 13 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت kronospan که یک شرکت آلمانی و یکی  از تولید کننده های بزرگ در زمینه تولید محصولات چوبی است ، توانسته است پارکت لمینتی به بازار عرضه کند که جزء با کیفیت ترین پارکت لمینت هاست. این شرکت از معتبر ترین و بزرگترین شرکت ها در آلمان است که عمده فعالیت آن در زمینه چوب و محصولات چوبی مثل پارکت لمینت  ، انواع ام دی اف ، چوب های تزئینی ، انوع و اقسام دیوار پوش های مدرن و شیک که به سبک امروزی تولید می شود ، انوع پارکت  و انوع دیوارپوش  های شیک و به روز  است.

این شرکت از نظر میزان تولید بیشترین تولید را در مقایسه با تولیدات شرکت های اروپایی و مطرح در اروپا دارد . این شرکت که در زمینه تولیدات چوبی و پارکت لمینت آلمانی فعالیت می کند شعبه های بسیار زیاد و متعددی در کل اروپا  مانند کشورهای لهستان ، آلمان و برخی کشورهای دیگر نظیر اروپای شرقی دارد . در ترکیه نیز شرکتی با نام VersanVeryeri وجود دارد که در سال 2005 تصمیم میگیرد با شرکت  kronospan قراردادی در زمینه تولیدات پارکت لمینت ببندد و شرح و مفاد این قرارداد به این صورت بود که  قرار شد  Verox Floor را با کارخانه آلمانی برند سازی کنند . بنابراین قرار داد مبنی بر این که محصولاتی مانند پارکت لمینت که در کارخانه آلمانی ساخته می شد و از نظر کیفیت  شهرت جهانی داشت  در این کارخانه تولید شود و تمامی مراحل بسته بندی و سایر اقدامات جهت پکیج شدن برای رسیدن به دست مشتری در کارخانه آلمان Krono Original انجام شود و شرکت ترکیه ای VersanVeryeriنمایندگی پخش و فروش آن را بگیرد  و تمامی این محصولات را بفروشد. نتیجه ای این اقدام به وجود آمدن برندی با کیفیتی بی نظیر به نام Verox Floor شد که تولید و بسته بندی آن  آن در کارخانه آلمانی  و پخش و فروش آن در شرکت معتبر ترکیه ای انجام میشود.

اگر از نظر قانونی و حقوقی بخواهیم بررسی کنیم مالکیت این برند برای شرکت آلمانی VersanVeryeri است . در ایران نیز استقبال بی نظیری از این برند شد و انتخاب اول برای کسانی شد که میخواهند بهترین کیفیت را برای پارکت در منزل خود داشته باشند . و حتی اکثر کسانی که پارکت لمینت کار میکنند و یا طراحی دکوراسیون داخلی انجام می دهند این برند را پیشنهاد داده و در پروژه های خود استفاده میکنند. حال این برند در ایران و در 25 رنگ و طیف کیفیتی متفاوت استفاده می شود و بسته به اینکه هزینه آن نسبت به جنس و کیفیت چقدر است و برای چه فضایی قرار است انتخاب شود مردم آن را انتخاب و در پروژه هایی که میخواهند پارکت لمینت کنند استفاده میکنند. نکته ای که در این برند پارکت لمینت وجوددارد و باعث همه گیر شدن آن شده است این است که همه سلیقه ها را پوشش می دهد. و مردم با هر سلیقه ای به راحتی میتوانند از بین تنوع رنگی و کیفیتی که این  نوع پارکت لمینت ارائه کرده است استفاده کنند.

این نوع پارکت لمینت مزایایی دارد که میتوان موارد زیر را برای آن نام برد:

اول اینکه از نظر میزان کیفیت تمامی استانداردهای جهانی و بین المللی را دارد ، از نظر ظاهری طوری طراحی شده اند که با چوب طبیعی هیچ فرقی نمیکنند و اصلا به صورت بصری قابل تشخیص نیستند. این پارکت  دارای مقاومت سایشی در سطح AC3  و AC4 هستند، کیفیت فوق العاده بالایی دارند ، در دو ضخامت هشت و ده میل تولید شده اند و طراحی بسیار شیک ، با دوام و منحصر بفردی دارند. تمامی این مزایا در کنار هم باعث شده است که این نوع پارکت لمینت در جهان از تمامی برندهای دیگر مطرح تر باشد. 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :