پارکت لمینت با کیفیت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 7 اسفند 1396 در ساعت 13 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خیلی از ما وقتی صحبت از تغییر دکوراسیون میشود به فکر تغییر کلی در دکوراسیون منزل می افتیم. یکی از قسمتهایی که در تغییر دکوراسیون منزل خیلی به آن توجه میشود کف منزل میباشد. امروزه به جای کاشی و سرامیک کردن کف خانه ها از پارک لمینت استفاده میشود. اما همین انواع پارکت لمینت در صورتی که از جنس خوبی ساخته نشده باشند و یا توسط افراد نابلد نصب شده باشند خیلی زود از بین میروند و دیگر کارایی سابق را نخواهند داشت.

انتخاب یک پارکت لمینت با کیفیت میتواند علاوه بر طول عمر بیشتر به زیبایی هر چه تمام تر منزل شما نیز کمک کند از این رو باید دقت کافی را در انتخاب پارکت لمینت با کیفیت به خرج داد تا بعدا متضرر نشوید و مجبور به خرید پارکت لمینت جدید نشوید.

یک پارکت لمینت با کیفیت در صورتی که به درستی و توسط افراد تخصص نصب شود میتواند تا سالیان طولانی مورد استفاده قرار گرفته و آسیبی به آن وارد نشود.

پارکت لمینت از نظر ظاهری شباهت بسیاری به پارکت دارند و از این رو است که تمایل بیشتری نسبت به خرید آنها در بازار وجود دارد. پارکت لمینت با کیفیت شباهت بسیار بیشتری به پارکت های چوبی داشته به حدی که در نگاه اول تشخیص آنها ممکن نیست و پس از مدتی مکس و دقت میتوان به مصنوعی بودن آنها پی برد.

پارکت لمینت با کیفیت از چند لایه چوب چندلایه الیاف چوب متراکم و به هم فشرده (HDF) به همراه رزین ملامین ساخته شده‌اند به همین دلیل از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در برابر ساییدگی و خوردگی نسبت به پارکت دوام بالاتری دارند.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :