موارد استفاده از پارکت

9 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 7 اسفند 1396 در ساعت 12 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که پیرو مد روز و ارتقا سطح رفاه خود و خانواده خود هستید مطمئنا تا به حال به فکر پارکت لمینت کردن منزل خود افتاده اید. اما آیا تا به حال به موارد استفاده از پارکت فکر کرده اید؟ یا اینکه می دانید موارد استفاده از پارکت در چه بخش هایی می باشد؟  در این مقاله به بررسی پارکت خواهیم پرداخت و با توجه به انواع پارکت خواهیم گفت که هر پارکت در چه بخش هایی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه با وب سایت آرتاپرس همراه باشید تا از موارد استفاده از پارکت مطلع شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

در ابتدای امر بهتر است در مورد پارکت ، طریقه ساخت آن،  تفاوت های آن با سایر کف پوش ها و نحوه ی نصب آن صحبت کنیم. برای ساخت پارکت در ابتدای امر نسبت به بریدن چوب های مورد نیاز اقدام می شود و پس از آن تست سنجش کیفیت چوب ها توسط افراد آموزش دیده انجام می شود. در مرحله دوم چوب خشک شده و بخش فوقانی آن برش داده می شود و منتظر می مانند تا به رطوبت داخلی مناسب ظرف 5 تا 21 روز برسد. پس از آن است که کنترل های کیفی بر روی چوب های آماده شده انجام می شود.

در مرحله ی سوم تخته های برش داده شده به صورت سه لایه بر روی هم چسبانده می شوند با این کار هم ضخامت چوب بیشتر شده هم از شیار دار شدن چوب جلوگیری می شود و در نهایت عمر پارکت چوبی که در آینده از آن استفاده می شود طولانی تر خواهد بود.

چوب ها با اندازه های تعریف شده ای برش داده می شوند. این ابعاد با توجه به موارد استفاده از پارکت در آینده تعریف می شود. این برش ابتدا با استفاده از اره های اتوماتیک صورت می پذیرد و سپس با استفاده از نیروی انسانی ابعاد به دقت بررسی و بهینه می شوند. در مراحل پایانی آماده سازی چوب ها به دستگاه هایی فرستاده می شوند که کوره و دیگ بخار جز اصلی آنها می باشد. چوب هایی که در کوره پخته می شوند از استحکام بالاتری برخوردار بوده و ترک خوردگی در آن ها ایجاد نمی شود. در صورتی که پارکت ها نیازمند طرح و نقش خاصی باشند این کار با استفاده از اره های اتوماتیک مخصوصی بر روی آنها انجام شده و با ظرافت خاصی طرح و نقش بر روی آنها ایجاد می شود.

از پارکت ها در زمینه های مختلفی استفاده می شود که یکی از آنها استفاده پارکت لمینت در کف منازل و محل کار می باشد. در صورتی که شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که مایل به استفاده از پارکت در کف منزل یا محل کار خود هستید میتوانید با شماره های موجود در ارتباط باشید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :