پارکت لمینت برای ادارات

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 21 فروردین 1397 در ساعت 17 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پارکت لمینت در واقع نمونه ارتقا یافته پارکت میباشد که چند سالیست جای خود را در منازل و همچنین ادارات باز کرده است. پارکت نسبت به پارکت های قدیمی مزیت های بیشتری دارد و از این رو تقاضا برای خرید و استفاده از پارکت لمینت به مراتب از پارکت بیشتر است.

پارکت های قدیمی به دلیل نقاط ضعفی که دارند فقط از قابلیت استفاده در منازل و مکان های کم رفت و آمد را برخوردار هستند ولی پارکت لمینت اینگونه نیست و مزایا و نقاط قوت این نوع پارکت آنرا برای استفاده در مکان های عمومی مانند ادارات مناسب کرده است.

امروزه پارکت لمینت برای ادارات کاربرد فراوانی پیدا کرده و علاوه بر اینکه باعث زیبایی در ادارات میوشد از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

پارکت لیمنت برای ادارات مزیت هایی را به وجود می آورد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

1.  پارکت لمینت برای ادارات باعث میشود تا در صورت جابجایی وسایل مختلف بر روی آن دچار خط و خش و یا فرورفتگی نشود.

2.  پارکت لمینت برای ادارات قابلیت ضد آب برای کفپوش ایجاد میکند. به طور کلی پارکت لمینت از لایه هایی بر روی خود برخوردار است که به راحتی آب و مایعات را از خود عبور نمیدهد. عدم عبور آب از باد کردن و یا تورم پارکت جلوگیری میکند.

3. یکی از دلایل بسیار مهم استفاده از پارکت برای ادارات جلوه بسیار زیبایی میباشد که پارکت لمینت ایجاد میکند. سطح پارکت لمینت تا حدی براق میباشد که باعث درخشندگی آن در برابر نور میشود.

4. نصب پارکت لمینت برای ادارات نسبت به نصب پارکت های قدیمی بسیار راحت تر میباشد. در پارکت های قدیمی از چسب مخصوص برای چسباندن پارکت به سطح زمین استفاده میشد ولی پارکت لمینت اینگونه نیست و از طریق لبه های خود به صورت کشویی به یکدیگر متصل میشوند. در ضمن نوع اتصال پارکت لمینت ها به یکدیگر از نوع اتصال پارکت های قدیمی بسیار محکم و پایدارتر است و بر اثر ضربه هیچگونه لغزشی نخواهد داشت.

5. مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و همچنین ضربات اشیا یکی دیگر از دلایل اصلی استفاده از پارکت برای ادارات میباشد.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :