اصول تناسب پارکت و کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 22 فروردین 1397 در ساعت 12 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پارکت و کاغذ دیواری هر دو از پوشش های بسیار پر متقاضی و پرکاربرد در دکوراسیون داخلی منازل و همچنین ادارات هستند. امروزه در بیشتر ساختمان ها از پارکت به همراه کاغذ دیواری استفاده میشود و به همین دلیل باید اصول تناسب پارکت و کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی رعایت شود.

اصول تناسب پارکت و کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی:

  1. اولین موضوعی که در مورد اصول تناسب پارکت و کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی باید در نظر بگیرید، جنس و همچنین کیفیت آنها میباشد. باید سعی کنید کاغذ دیواری و پارکتی را انتخاب کنید که کیفیت بالایی داشته باشند. کیفیت بالا باعث میشود تا کاغذ دیواری و همچنین پارکت دوام و عمر بیشتری پیدا کنند.
  2. رنگ یکی از نکات بسیار مهم اصول تناسب پارکت و کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی میباشد که حتما باید رعایت شود. سعی کنید تا از رنگ های خنثی استفاده کنید. رنگ های خنثی باعث میشوند تا کاغذ دیواری و پارکت در طولانی مدت برای شما کسل کننده نباشند.
  3. سعی کنید برای انتخاب رنگ پارکت ها از رنگ های طبیعت استفاده کنید. رنگ هایی مانند قهوه ای و همچنین سبز از رنگ هایی میباشند که اکثر دکوراتور ها آنرا پیشنهاد میدهند.
  4. انتخاب رنگ روشن برای پارکت لمینت و همچنین کاغذ دیواری برای اتاق های کوچک بسیار مناسب است. رنگ روشن باعث بزرگ نشان دادن اتاق میشود.
  5. میتوانید از پارکت و همچنین کاغذ دیواری یکسان و یک رنگ استفاده کنید. این کار حس خوبی را به اعضای خانواده منتقل میکند. البته انتخاب یک نوع رنگ برای پارکت و کاغذ دیواری سلیقه ای میباشد.

برای انتخاب پارکت سعی کنید پارکت لمینت که نوع بهتری از پارکت میباشد را انتخاب کنید. پارکت لمینت مزیت های بسیار زیادی نسبت به پارکت از جمله مقاومت در برابر ضربه و همچنین نصب آسانتر دارد. کاغذ دیواری را نیز از نوع قابل شستشو و  همچنین مقاوم در برابر ضربه انتخاب کنید.

به طور کلی پارکت و کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی نقش بسیار تاثیر گذاری دارند و اگر در انتخاب هر کدام از آنها مشکل دارید میتوانید از شرکت های فعال در زمینه دکوراسیون داخلی کمک بگیرید. شرکت های دکوراسیون داخلی از افراد کارشناس و با تجربه ای برخوردار هستند که به صورت رایگان به شما مشاوره میدهند.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :