پارکت لمینت ترک ارزان

7 / 10
از 2 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 8 خرداد 1397 در ساعت 11 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پارکت و پارکت لمینت دو پوششی هستند که امروزه از محبوبیت بالایی در بین سایر پوشش ها برخوردار هستند. البته با وجود پارکت لمینت دیگر کمتر کسی را میتوان یافت که از پارکت استفاده کند. پارکت لمینت مزایای بیشتری نسبت به پارکت دارد و بیشتر شرکت های تولید کننده نیز بیشتر بر روی تولید پارکت لمینت تمرکز کرده اند.

معروفترین نوع پارکت لمینت که در کشور ما نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است، پارکت لمینت ترک میباشد. پارکت ترک از بهترین نوع چوب تولید میشود و از مزیت های بیشتری نسبت به سایر پارکتها برخوردار میباشد. بسیاری از فروشندگان نیز اقدام به فروش پارکت لمینت ترک ارزان میکنند که البته تمامی آنها نیز قابل اطمینان نمیباشند.

برخی از فروشندگان از واردکنندگان پارکت هستند که قیمت پایین آنها کاملا معقول و منصفانه میباشد زیرا این شرکت ها محصولات خود را بدون هیچگونه واسطه ای وارد کرده و به فروش میرسانند. اما برخی از فروشندگان به صورت واسطه ای محصولات خود را تهیه و به فروش میرسانند که همین موضوع فروش پارکت لمینت ترک ارزان توسط آنها را غیر معقول و غیرمنصفانه کرده است.در خرید پارکت ارزان باید  نکات بسیار مهمی را که در ادامه به آن خواهیم پرداخت در نظر داشته باشید:

در خرید پارکت لمینت ترک به اعتبار فروشنده باید توجه داشته باشید. هر فروشنده ای قابل اعتماد نیست. نسبت به سایقه فروشنده و همچنین اعتبار آن بررسی های لازم را انجام دهید.

پارکت ارزان را باید با ضمانت خریداری کنید. پارکت لمینت هایی که نام ارزان بر روی آنها گذاشته میشوند در بسیاری موارد قابل اطمینان نیستند. زیرا ممکن است از پایین ترین کیفیت در متریال برخوردار باشند. متریال پارکت لمینت ترک ارزان با اینکه قیمت پایینی دارد ولی نباید کیفیت متریال آن به حدی پایین باشد که پس از مدتی کیفت خود را از دست بدهد. قبل از اینکه این نوع پارکت لمینت را خریداری کنید حتما از فروشنده تضمین های لازم را دریافت کنید.

پارکت لمینت ترک ارزان را به شرطی خریداری کنید که قیمت آن واقعا مناسب و مقرون بصرفه باشد. این نوع پارکت لمینت نباید قیمتی مانند پارکت های گران قیمت داشته باشد. در بسیاری موارد مشاهده میشود که پارکت لمینت ترک ارزان را به قیمت بالایی مانند پارکت های گران قیمت به فروش میرسانند.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :